יום שישי, 18 במרץ 2016

סייקל סטרואידים לחיטוב הגוף והשרירים

סטרואידים לחיטוב הגוף וירידה באחוזי השומן

כמעט כל סטרואידים אנבוליים אנדרוגנים מסייעים להפחתת אחוזי השומן במידה מסוימת ואחרים במידה רבה. כאמור, כמעט כל סטרואידים אנבוליים אנדרוגנים עשויים לגרום לירודה בשומן הכללי בגוף, הבה נבחן באופן הפשוט אודות המצב. (יש לציין כי חלקם אינו מתאים כלל לנשים!!!)

סטרואידים הנ"ל יכולים להגדיל את מסת הגוף הרזה, כלומר את מסת השרירים. ככל שיש לנו יותר רקמות רזות יש לנו יכולת מוגברת לשרוף יותר קלוריות ואפילו ללא פעילות בכלל - זאת סיבה פיזיולוגית אחת.

ישנם סטרואידים אנבוליים אנדרוגנים המסייעים יותר להפחית את אחוזי השומן בגוף, באופן ישיר, בעיקר עושים זאת הטרנבולון (Trenbolone) והסטנוזולול (Stanozolol). בעוד ששני סטרואידים אלה בעלי אותו קו מנחה, הן הוכחו כעשויים להיות בעלי השפעה ישירה יותר על תאי השומן.

ישנם סטרואידים אנבוליים אנדרוגנים אחרים שיש להם חלק מאותן תכונות המפחיתים אחוזי שומן בגוף, כדומה לשניים שצוינו לעיל. בעוד כל אחד סטרואידים האלה משרתים מטרות ראשוניות אחרות, אם אתם מחפשים את הסטרואיד שיגרום לכם לירידה באחוזי השומן, הטובים ביותר עבור כל סייקל הם:

טרנבולון (Trenbolone, המכונה גם: Tren),
סטנוזולול (Stanozolol, המכונה גם: Winstrol, Winny),
בולדנון אונדצילאט (Boldenone Undeclynate, המכונה גם: Equipoise, או EQ),
אוקסנדרולון (Oxandrolone, המכונה גם: Anavar, Var),
מטנולון (Methenolone המכונה גם: Primobolan, פרימו),

למרות הפרדוקס, ישנם ספורטאים שמשתמשים בהצלחה בסטרואידים מחוץ לעונה בסייקלים במטרה לאבוד שומנים. סטרואידים, כגון: דיאנבול (Dianabol) ואנדרול (Anadrol) הם דוגמאות מובהקות. אין ספק שהדיאנבול (מתנדרוסטנולון) והאנדרול (אוקסימטולון) משרתים את המטרה העיקרית של בניית השרירים ועלייה בכוח.

הורמון גדילה אנושי וטסטוסטרון

שני הורמונים אלה מסייעים לגופנו גם "לשרוף שומנים". הורמון הגדילה האנושי שאינו סטרואידי, הוא משתייך לקבוצת הורמונים פפטידים - חלבונים.

ההמשך בקרוב...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה