יום רביעי, 11 ביולי 2012

נשים וסטרואידים אנבולים

נשים וסטרואידים אנבולים

סטרואידים אנאבוליים: לא רק לגברים

סטרואידים אנאבוליים היו קיימים כבר מאז שנות ה- 1930. בזמן שהם התחילו רק למטרות רפואיות, הם הפכו כיום מקובלים בשימוש וביצועים ספורטיבית מוגברת (ספורטאים בכלל ומפתחי גוף בפרט). אם כי הסטרואידים עדיין לא חוקיים לשימוש ללא מרשם רופא.

סטרואידים אנאבוליים מי אתם?
       סטרואידים אנבוליים הם חומרים (תרופות) סינתטיים המחקים את הורמוני המין הגבריים המכונים אנדרוגנים ובראשם הטסטוסטרון.

להורמון המין הגברי - טסטוסטרון יש ליבה בפחמן מספר 17, כמו שכפול, שלה בסטרואידים אנבוליים, והוא גורם לקידום גדילה ובנייה של שרירי השלד והפיתוח תכונות המין הגברי. יש שתי תופעות הידועות בנקודה זאת: השפעה אנדרוגנית androgenic (השפעה זיכרית) ואנבוליים (בניית רקמות) בגוף האדם.

פעילות ההורמון - טסטוסטרון כוללות עלייה במספר כדוריות הדם האדומות, שקיעת הסידן בעצמות -חיזוק השלד, הגדלת שריר (פיתוח גוף ושרירים), שיער הגוף (שיעור יתר), עיבוי של מיתרי הקול (בדומה לאנשים מעשנים), צמיחה ופיתוח של בלוטת הפרוסטטה-ערמונית (Hickson, Ball, Falduto; 1989).

אצל נשים באופן טבעי טסטוסטרון הנוכחי גם בגופם, אך בכמויות קטנות כאלה שלא להבחין בתופעות האמיתיים של טסטוסטרון.


סטרואידים אנאבוליים פותחו לטיפול במצבים של אנשים כמו היפוגונדיזם - hypogonadism (כאשר האשכים אינם מייצרים מספיק טסטוסטרון התפתחות תקינה צמיחה, ולשיפור התפקוד המיני), כמה מקרים של אין אונות, ולטיפול במקרים מסויימים של HIV ומחלות זיהומיות אחרות.

באמצעות ניסויים, מדענים גילו בחיות מעבדה כי סטרואידים אנבוליים יכול לשפר את הצמיחה של שרירי השלד (פיתוח שרירים מהיר) וזה בדיוק המקום שבו מרימי משקולות וספורטאים החלו להתעניין. מאז יותר מ -100 סטרואידים אנבוליים שונים פותחו ורובם נותרו בלתי חוקיים ללא אישור מרופא.

איזה סוגים של סטרואידים אנבולים?

טסטורטרון, וינסטרול, סטרומבה, אנדרול, Winstrol, Testgro, Testo , Halotestin, Anadrol, Stromba .... הרשימה נמשכת עוד ועוד שמות נפוצים סטרואידים אנבוליים בעיקרון אף שלהם הם 5 מוצרים נפרדים פופולריים נמכרים בנפרד או בשילוב עם אחרים סטרואידים אוראליים (נלקח דרך הפה) או מוזרק לשריר.

פרו-הורמונים: רשימה זו היא אנדרוסטנדיון, 4-Androstenediol, 5-Androstenediol, 19-Norandrostenedione, ולבסוף 19-Norandrostenediol. ראשית, מאפשרת לשקול את "אנדרוס". החומרים הנ"ל אינן תרופות (סטרואידיות) מרשם לכן תכשירים אילו יכולים להימכר באופן חוקי כמו תוספי תזונה של מזון בריאות בחנויות.

אנדרוסטן - Androstene מיוצר באופן טבעי על ידי בלוטת יותרת הכליה של הגוף. אך עם עזרה של מדענים, האנדרו-Andro שופר ביוכימית. במילים אחרות, הוא אחד מן האנזימים להיות הטסטוסטרון הידוע לשימצה. עם Andro (כ 200 מיליגרם ביום) יש לך את היכולות של הגדלת רמות הטסטוסטרון על ידי בכל מקום בין 200 ל 400%. זו הסיבה אנדרוס לקבל תשומת לב רבה כל כך מתאמנים וספורטאים. הם יכולים לעבוד קשה יותר, בתדירות גבוהה יותר שכן השרירים שלהם מחלים מהר יותר לפתח במהירות רבה יותר.

כעת מאפשר להסתכל על נוראנדרו - "norandros." הם בדיוק כמו מולקולה Andro חוץ אין להם אטום הפחמן במיקום ה -19, והם בדרך כלל לא נמכר כתוסף מזון. העדר פחמן זה אומר את norandros לא ניתן להמיר טסטוסטרון, אז במקום זאת, הם עוברים המרה ל-נורטסטוסטרון - nortestosterone, או להורמון ננדרולון nandrolone .(בדומה לדקה-דורבולין=ננדרולון דקאנואט), הננדרולון - Nandrolone הוא מנצל חנקן (המצוי בחלבון), כלומר הוא מאחסן חנקן יכול בכל עת לעכב את הצמיחה שרירים, אבל הננדרולון נשאר מחוברת במחזור הרבה יותר זמן מאשר את אנדרוס.

אל תאמינו norandros כאלה פחות יעיל בהגדלת כוח השרירים וגודל. עם חנקן לאחסן את השרירים, אם כי, האימון יכול לפעמים להיות כואבת מופיעים לא פרודוקטיבי, כי השרירים שלך לקבל ולהישאר עייפים יותר מהר. הן אנדרוס ו norandros יש היבטים חיוביים שלהם, כמו השריר גדל כוח, חסרונות מסוימים, כמו יתר הגוף עובד בשל שיעור החלמה מהירה החזקת החנקן אשר יכול להוביל השרירים והרצועות הקרועות שלך. סטרואידים כל הוא מדומה למטרה מסוימת, בהתאם לצורך האישי שלך ואיך אתה רוצה ללכת על השגת העצמי האידיאלי שלך יהיה תלוי אם אתה משתמש Andro או משתמש norandro.

היתרונות של שימוש בסטרואידים אנאבוליים?

נשים וסטרואידים אנבולים:  אישה המשתמשת בסטרואידים אנבוליים כדי לראות את היתרונות-גדילת השרירים וירידה באחוזי השומן בגוף. אישה הנוטלות סטרואידים אנבולים עשויה לפתח אופוריה גבוהה הערכה עצמית. ככלל, אישה משתמשת תהיה אנרגיה רבה יותר, בהשוואה לאישה שלא משתמשת בסטרואידים אנבולים.

נשים הנוטלות סטרואידים אנבולים חוות  גירוי מיני מוגבר (עלייה בלבידו). שימוש בסטרואידים אנאבוליים לסיפוק אישי נפוץ מאוד בקרב נשים.

מבחינה פיזיולוגית, נשים הנוטלות סטרואידים אנבולים גופן ינצל חנקן באופן משופר יותר, כך ניצור מאזן חנקן חיובי על ידי היפוך של תהליכים קטבוליות (פירוק שרירים) לאנבולים (פיתוח גוף). הסטרואידים האנבוליים יכולים לשפר את מאזן החנקן ולהגביר את ריכוז חומצות אמינו בפלזמה. כלומר, שאישה הנוטלת סטרואידים אנבולים תחוו עלייה במסת השרירים ואיבוד שומן מוגבר (בתנאי שתשמור על דיאטה נכונה ואישית), הגדרת השריר, מסת שריר, משקל, כוח (Strauss, Liggett, Lanese; 1985).

נשים המשתמשות בסטרואידים אנבולים משפרות את האפקטיביות של האימון ליעים יותר! טוב יותר הספורטאית תצטרך שיעור ההחלמה קצר יותר.

אישה הנוטלת סטרואידים אנבולים תהיה אגרסיבית יותר (בדומה לגבר), תהיה לה דחף מיני מוגבר וגם הערכה העצמית טובה יותר.

תופעות לוואי שליליות של סטרואידים אנבולים לנשים?

נתחיל באמירה כל תופעות לוואי שליליות קשורות ישירות משך זמן הנטילה ובמינון של הסייקל האישה בסטרואידים האנבולים! למרות שישנו גם את שימוש בסטרואידים וסוג הסטרואידים האנבולים.

ישנם 3 תחומים אשר אישה הנוטלת סטרואידים אנבולים מושפעת, והם: ההיבטים הפיזיים, התנהגותיים, ופונקציונלי של גופה. בשל עלייה ברמת הטסטוסטרון והורמונים אחרים. אבל זכור, את השכיחות המדויקת של תופעות לוואי חמורות או קטלניות אינו ידוע, וקשה לקבוע במדויק עד כמה מסוכן השימוש בסטרואידים אנאבוליים היא (Wu FC; 1997).

תופעות לוואי גופניות מסטרואידים אנבולים לאישה

תראו, אישה המשתמשת בסטרואידים אנבולים ניתן להבחין בקלות יחסית, עקומות האישה באופן טבעי - רחבים הירכיים, המותניים רזה, ואת הצורה היפה, הטהורה של שדיה. יש הקוראים לזה "מבנה של בקבוק קולה". כשאתה מסתכל על המשתמשת בסטרואידים אנבולים, הכל משתנה?! הקימורים הטבעיים הפכו להיות מאוד ישרים, מבנה גוף של האישה מוגדר מאוד, השדיים שלה מתנוונות, כלומר הם ירדו בגודלם התדרדרו.
האישה מפתחת תכונות אופי הגברים. גופה כעת שמירה נתרן הרבה יותר, ולכן פניה העיניים יכולות להופיע נפוחות. עם הזמן, נשים על סטרואידים אנבולים יפתחו מבנה גוף בדומה זכר-גבר. קול אישה מעמיקה ויכול להיות צרוד באופן קבוע. היא תפתח צמיחת שיער עודף על הפנים, החזה, הגב, ואת אזור הערווה העליון, אבל היא גם יכולה לחוות התקרחות גברית. העור של האישה הופך להיות גס מאוד ועשוי להופירה אקנה (פצעים).
היפרטרופיה (הגדלה) של הדגדגן של האישה עשוי לתרחש גם כן.
רוב תופעות הלוואי הללו פיזיים הן בלתי הפיכות. לעיתים הישה הנוטלת סטרואידים יכולה להתעורר יום אחד ולהבין שהיא רוצה בחזרה את האני הישן שלה. מבחינה פיזית, סטרואידים אנבוליים לקחת הכל בשבי כמעט שגורם לך אישה.

תופעות לוואי התנהגותיות - סטאואידים ונשים


אישה הניטלת סטרואידים אנבולים: תיסבלנה משינויים במצב הרוח. האישה הופכת להיות מאוד מודע לסביבה שלה. זו מודעות גבוהה יכול לפעמים לגרום סכיזופרניה ו / או התקף פסיכוטי והיפומאניה (חלק ממחזור במאניה דיפרסיה).


האישה הניטלת סטרואידים אנבולים, עלולה להרגיש כמו כולם תמיד בוהים בה. אישה יכולה להיות כל כך בטוח עם עצמה, לראות עוד אישה היא חושבת נראה יותר טוב מימנה, כך להיות יותר דיכאונית. היות ודיכאון, היא נקודת ציון של תלות על סטרואידים אנבוליים, הדבר הראשון שהאישה בדרך כלל עושה הוא לקחת עוד סייקל. ללוות את התלות, אשה יכולה לסבול גם נסיגה ולסבול תסמיני הגמילה, כולל פסיכוזה, דיכאון, אדישות, אדישות, חוסר תיאבון, תחושות של חרדה, או לחוות את "זעם" כאמור.


אישה הנוטלת סטרואידים אנבולים, יכולה להיות שכחנית ומוטרדת מאוד כאשר היא משתמשת בסטרואידים אנבולים. לפעמים היא תהיה מאוד מבולבלת ותוהה למה היא עושה את מה שהיא עושה או לפעול כפי שהיא פועלת. ויותר מכל היא לא מבין למה הדברים קורים בדרך בה הם מתרחשים.

אישה על סטרואידים אנבוליים תיהיה מאוד לא יציבה מבחינה נפשית. סטרואידים אנבוליים ישפיעו על כל תחומי החיים של האישה, לרבות על מקום העבודה, משפחה, ומערכות יחסים. נשים המשתמשות בסטרואידים אנבולים מדווחות על סטרואידים באופן משמעותי יותר תלונות גופניות, דיכאון, חרדה, עוינות פרנואידית בעת השימוש מאשר כאשר הם לא היו. השפעות פסיכולוגיות הקשורות באופן ישיר מבנה כימי שונה של סטרואידים הניטלים.

בעוד מחקרים מעטים בדקו את הקשר של אנדרוגנים (סטרואידים אנדרוגנים-אנבוליים) לתוקפנות או התנהגות אלימה קיימת תבנית של קשר בין רמות טסטוסטרון ותוקפנות שנצפה במחקרים אלה.
מחקרים מסוימים הם בפשטות נאמר כי הראיות תיעוד קצרים שינויים התנהגותיים טווח לפני ואחרי השימוש בסטרואידים היא מוגבלת ביותר ולא חד משמעי. החוקרים מתקשים לקבוע אם התפרצויות אלימות והשינויים הפסיכולוגיים של המשתמש באמת לעשות כדי שימוש בסטרואידים או אם כמה בעיות פסיכולוגיות היו קיימים לפני השימוש והביא פשוט אל פני השטח על ידי שימוש.
החוקרים אינם יכולים לקבוע כיצד נפשית יציבה אישה היה לפני שהיא התחילה שימוש (אלא אם כן היא החלה להשתמש בכוונה למחקר). אז זה יכול לעוות את תוצאות המחקר שנערך כל. החוקרים מציעים כי על פי התנהגות תוקפנית הקשורים בשימוש של סטרואידים אנבוליים מהווה איום משמעותי על בריאות הציבור.
 
תופעות לוואי פונקציונלית של סטרואידים אנדרוגנים-אנבוליים

נשים, סטרואידים אנבולים ותופעות לוואי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה