יום חמישי, 17 במרץ 2016

אימונים מגבירים את הגלוטתיון ודרישתו

אימון ותירגול גופני מגביר את ייצור הגלוטתיון בגוף ומה גם הדרישה מצידו של גופנו לגלוטתיון עולה גם כן.

במהלך אימון גופני, גופנו מייצר יותר רדיקלים חופשיים. והגוף שלנו משתמש באספקת ההתחמצנות לנטרל רדיקלים חופשיים הנ"ל. דבר זה עלול לרוקן אספקת גלוטתיון בגופנו.

מחקר אחד הראה כי 90 דקות של פעילות גופנית הובילה לדלדולשל כ- 60% בגלוטתיון.

חסר גלוטתיון בספרטאים

אם לגוף אין מספיק גלוטתיון, אז סביר להניח כי נוכל לחוות עייפות שרירים, ירידה ביכולת אתלטית, משך זמני התאוששות ארוכה יותר ונהיה יותר רגישים לפציעה בעתיד.

עם זאת, עקב הגברת רמות גלוטתיון בגופנו, אנו יכולים לצמצם  את זמני ההתאוששות שלנו, לשפר את העלייה במסת השרירים עם אספקת אנרגיה גבוהה יותר.

היתרונות של הגדלת רמות גלוטתיון לכל הספורטאים, מקצועי או לא, הם:

1. עלייה מהירה ויציבה אנרגיה.

2. מגדילה כושר גופני וסיבולת שרירים.

3. מפחית עייפות שרירים ותשישות.

4. משפר את תפקוד הלב וכלי הדם.

5. מפחית חומצה לקטית (חומצת חלב).

6. מחיש זמן החלמה והתאוששות.

7. מחזק את מערכת החיסון.

8. מגן על הגוף מפני פגיעה.

9. מפחיתה מתח שרירים.

10. מפחית דלקת.

11. הזנת השרירים ושיפור בגדילתם.

12. שומר על צמיחת שרירים.

13. משפר ביצועים אתלטיים.

14. בנוסף, אם פגיעה מתרחשת, רמות גלוטתיון גבוהות עשויים להאיץ את תהליך הריפוי.

למי שרוצה יתרון אמיתי על פני המתחרים, כדי להשלים את הדיאטה שלו עם תוספת לחיזוק ותגבור רמות הגלוטתיון בגוף - תהיה בחירה נבונה.

פיתוח גוף לנשים, מתאר את כל הדברים שבנות המפתחות שרירים עושות בכדי להגיע אל יעדן! פיתוח גוף נשים הינו ספורט יפה ונחמד כל עוד הספורט נעשה בפרופורציה יפה ונעימה

2 comments:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. מאמר מעניין בהקשר לשיפור האימונים

    תודה על הפרסום

    רויטל

    הלוחשת לשרירים

    השבמחק