יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

סטרואידים ונשים

מתן סטרואידים אנבוליים לבנות צעירות

מתן סטרואידים אנבוליים לנערה מתבגרת עושה הרבה יותר מלעזור לה לזכות במדליית זהב! השימוש הכרוני בסטרואידים אנבוליים עשוי לשנות את הגוף שלה לנצח!. דוגמא טובה ניתן לתת את אלופה המזרח גרמנית היידי קריגר הטוענת שהיא הייתה כל כך זכרית עקב השימוש המופרז בתרופות וסטרואידים אנאבוליים עד שהיא בחרה לעשות שינוי מין ולהיות גבר, ואכן עברה סדרת ניתוחים לשינוי המין.

"סטרואידים ונשים" עבור אנשים רבים זה ביטוי שנשמע מוזר, אחרי הכל, כשאתה חושב על סטרואידים אנבוליים אתה בדרך כלל חושב על גברים שריריים ומסיביים.

סטרואידים אנאבוליים יכולים להזיק מאוד לנשים מסיבה אחת ספציפית: הם יכולים להרוס את נשיותה!. בעוד שישנם ספורטאיות רבות אשר משתמשות בסטרואידים אנבוליים בצורה "הרמונית" ונראות עדיין נשיות לפחות לטעמי!. בגוף האישה ישנו ייצור מופחת של סטרואידים אנבוליים, לכן בעיקר נשים צריכות להיזהר ממינונים גבוהים.

בעולם הספורט כשזה מגיע לסטרואידים ונשים, תמיד ישנו החשש האוניברסלי - להפוך לגבר. כפי שאנו יודעים, סטרואידים אנדרוגנים אנבוליים ובראשם הטסטוסטרון הורמון מין גברי עיקרי, ובתור שכזה, אישה אשר משתמשת בו עשויה להפוך לגבר עקב השימוש ובעיקר אם הוא בלתי מושכל!.
אישה הנוטלת טסטוסטרון יכולה בקלות לחוש בתכונות גבריות.
סטרואידים אנבוליים רבים עשויים לגרום למה שמכונה virilization, במיוחד לשינויים המתרחשים בשל השפעת האנדרוגנים בגוף. אנדרוגנים הם הורמונים שכולנו מייצרים - גברים ונשים, ובעצם הטסטוסטרון והדיהידרוטסטוסטרון. כמובן, שגברים דורשים מינון גבוה יותר מנשים בכדי לחוש את ההשפעה האנדרוגנית, וכאשר גוף האישה מייצר יותר מדי אנדרוגנים מהדרוש לה, מתפתחות תכונות גבריות.

תופעות הגבריות הנפוצות ביותר עקב השימוש בסטרואידים, כוללות:

צמיחה מוגברת של שיער הגוף, לרבות בפנים (זקן).
הגדלת הדגדגן.
העמקת הקול עקב גדילת והתעבות מיתרי הקול.
אין כמעט אישה בעולם שתרצה לחוות תופעות שכאלה,
אך נחשו מה, הרבה נשים משתמשות בסטרואידים אנבוליים ומעולם לא חשו באף אחד מתופעות הלוואי הנ"ל.


הימנעות מתופעות לוואי גבריות

כאשר אישה רוצה להשתמש בסטרואידים אנאבוליים, השלב הראשון הוא בחירת הסטרואיד אנבולי שדל מאוד בתופעות לוואי או יותר נכון לומר בתכונות גבריות נמוכות. הסטרואידים בעלי תכונות גבריות גבוהות יותר, והיגיון הבריא אומר לנו, שאנו צריכים להימנע מאלה - זה עדיין לא מדע טילים. ולמרות זאת, כל הסטרואידים אנבוליים בעלי רמה כזאת או אחרת של מאפייני מין גבריים - virilization, ישנם סטרואידים בעלי מאפייני מין גבריים גבוהים יותר וישנם נמוכים יותר מאחרים.

כאשר אנו בוחרים סטרואידים אנבוליים בעלי תכונות של מאפייני מין גבריים נמוכים, רוב הנשים לא יחוו תופעות גבריות, אך עדיין יש סיכון.

סטרואידים אנאובליים לנשים ה"דלים" בתופעות לוואי

אוקיי אז לשאלה מה כדי לי לקחת?! אז אחד הסטרואידים ה"טובים" הוא האוקסנדרולון, הידוע בשם המסחרי אנאבר (Oxandrolone, Anavar), או התרופה מטנולון ובשמה המסחרי: פרימובולן (Primobolan), או סטנוזולול ובשמה המסחרי וינסטרול (Winstrol) וכו'...

סייקלים של סטרואידים לנשים

אם נשאלת השאלה אילו סייקלים של סטרואידים אנאבוליים נשים יכולות לקחת?
באופן כללי אני יכול לומר כי הסייקל של השימוש בסטרואידים צריך להיות קצר באופן יחסי, בטווח של 4 עד 7 שבועות.
הסייקל לרוב יכלול את הסטרואידים פרימובולן או אוקסנדרולון או שילובם יחד, כמובן שהמינון יהיה בהתאם למשקל הגוף ולבדיקות נוספות שיש לבצע לפני השימוש בסטרואידים.

בעולם פיתוח הגוף ספורטאיות משלבות גם תרופות אנטי-אסטרוגניות, כמו נולבדקס (טמוקסיפן), למשך כשבוע עד שבועיים, וזאת בכדי להפחית את השפעת הורמון המין הנשי אסטרוגן.
אציין גם כי ישנן בנות ספורטאיות המשלבות תרופות כמו: קלנבוטרול, T3 - הורמוני בלוטת התריס וכו'....

אך בכל אופן כדי לפנות לאיש מקצוע ולבצע בדיקות בכדי להמנע מתופעות לוואי בלתי הפיכות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה